Загальні відомості

ZippyERP - безкоштовна облікова система з відкритим кодом, призначена для автоматизації бізнесу невеликих підприємств. Може бути використана як альтернатива 1С та іншим платним і закритим системам.
Включає в себе конфігурацію під українське законодавство.

Мета розробки - створення платформи, яку можна розширювати для будь-якого бізнесу не змінюючи ядро, структуру БД, системні класи.
Інтерфейс розроблений з урахуванням максимально полегшити перехід з 1С, як найпоширенішу програми обліку.

Переваги рішення:

  • відкритий код
  • веб інтерфейс, що дозволяє менеджерам оперативно працювати з мобільних пристроїв через інтернет.
  • легкість розширення і налаштування під будь-який бізнес і змінне законодавство.
  • Кроссплатформенність

Облікова система максимально орієнтована на розробників, на відміну від систем орієнтованих на користувачів з безліч налаштувань і конструкторів, з якими все одно доводиться працювати програмістам.
В якості технологічної платформи використовується найбільш поширена зв'язки PHP - Mysql. PHP - скриптова мова c низьким порогом входу, знайомий більшості веб-розробників, використовується як в якості мови для ядра платформи, так і в якості мови опису бізнес-логіки.

Основний функціонал:

  • складський облік
  • бухгалтерський облік
  • управління персоналом.
  • торгівля.
  • взаєморозрахунки з контрагентами.
  • управління замовленнями і нарядами.
  • елементи документообігу з поділом прав доступу
  • управлінський облік за методологією ТОС.
  • API для експорту-імпорту даних

Розроблено базову версію конфігурації під українське законодотельство - основні первинні документи і звіти. Передбачена реалізація експорту в електронний формат ДПА України, а також можливість легкого написання різних API, що дозволяють зв'язати систему з будь-якою іншою системою, включаючи сучасні апаратні системи збору даних, які вміють працювати з мережі.

Демонстраційна версія облікової системи знаходиться за адресою (вхід admin admin).

Скріншоти

Опис модулів

Під модулями в даному контексті мається на увазі логічне об'єднання об'єктів системи для виконання певного функціоналу. Поділ модулів умовно. Модулі відрізняються тільки набором документів, звітів та довідників які створюються в системі однаковим способом.
Спільними для всіх модулів є такі об'єкти як журнал документів, де знаходяться документи всіх частин системи, які не виділені в окремі модулі (наприклад касові операції). До кожного документа можуть бути написані коментарі, прикріплені зовнішні файли, а також вказані пов'язані документи.

Складський облік.

Облік надходження, вибуття, переміщення ТМЦ. Друк накладних, прайсів. Облік по декількома місцями зберігання. Резервування.

Контрагенти. Взаєморозрахунки

Довідник контрагентів. Звіти по взаєморозрахунках.

Зарплата і управління персоналом.

Довідники співробітників, підрозділів, посад. Нарахування зарплати, друк платіжних відомостей.

Управління замовленнями.

Журнали замовлень покупців і замовлень постачальників. Контроль виконання та оплати.

Управління завданнями і нарядами.

Створення і ведення журналу нарядів на виконання робіт. У наряді, крім списку робіт, може бути вказаний виконавець, список необхідних комплектуючих, виробнича дільниця і список устаткування.

Торгівля.

Торгова націнка, роздріб, сумарний облік.

Бухгалтерський облік.

План рахунків, журнал бухгалтерських звязків, відповідні звіти (Головна книга, шахматка.) Бух. облік ведеться по синтетичний рахунках. Аналітичних облік ведеться на відповідних регістрах кожного модуля. Бухгалтерські звязки виконуються первинними документами. При необхідності, бухгалтерський облік може бути проігнорований, або використовуватись для управлінського обліку.

Фінансовий і управлінський облік.

Генерація відповідних звітів. Аналіз і оцінка по ТОС.

Ведення бази клієнтів і контактів.

Контакти, коментарі, прикріплені файли, листи, поштові розсилки, нагадування і т.д.

Установка

Процес установки залежить від рівня користувача.

Для IT фахівців:
1. Отримати дистрибутив з GitHub репозиторій.
2. Виконати завантаження бібліотек через Composer.
3. Виконати SQL скрипти з папки DB. Спочатку db.sql потім init.sql
4. Прописать конект к БД в config/config.ini.
5. Залогінитись користовичем, по дефолту admin admin.

Менш досвідчені розробники можуть завантажити дистрибутив в зборі з усіма бібліотеками і відразу перейти до пункту 3.

Користувачі, які не є IT фахівцями, можуть завантажити "Запаковану" версію - сайт упакований в архів разом з веб сервером і сервером БД (для windows 7 і вище). Дистрибутив зібраний на основі проекту Z-WAMP. Це дозволить запустити систему як локальний веб-сайт в один клік. Всередині архіву інструкція по використанню.

Консультацію по установці і використання можна безкоштовно отримати звернувшись через форму зворотного зв'язку, через e-mail admin{at}zippy.com.ua , через сторінку на фейсбуці, або написати на форум

Адміністрування

Редагування списку метаданих

Метадані - записи про реестраціі в системі основних об'єктів - документів, звітів, довідників, журналів і кастомних сторінок. З цьому запису система знаходить об'єкти і формує меню користувача,та доступу до них. Найбільш важливим є поле імені класу (PHP класу). Саме за цим значенням система знаходить класи сутностей, сторінки редагування та шаблони друкарських форм. Для додавання нового документа, або звіту потрібно прописати об'єкт в реєстрі матаданних і скопіювати в відповідні каталоги файли класів і шаблонів. Таким чином розширення і оновлення функціоналу проводиться без будь-якого зміни в налаштуваннях, даних і коді інших частин системи.

Користувачі і права доступу

Оскільки система для корпоративного та внутрішнього використання, користувачі створюються адміністратором. Також користувачеві можна задати повний, або обмежений доступ до документів і звітів. Передбачені також типи прав доступу до даних модуля інтернет-магазину.