Керівництво користувача

Журнал документів

Журнал документів - регістр де зберігаються всі документи, створені в системмі.                         Документ може знаходиться в різних станах - "новий", "проведено", "скасований" і т.д.                         Для зміни проведеного документа потрібно скасувати проведення, в цьому випадку скасовуються проводки,                         пов'язані з документом. В останній колонці деяких документів з'являється комбобокс, що містить список документів,                         які можуть бути створені (при виборі в комбобоксе) на підставі поточного.

Документ може проводиться будь-якою датою як в минулому так і в майбутньому.                         Проведення документа майбутнім числом дозволяє реалізувати резервування товару, або вказати очікувані надходження.                         У разі зміни обставин документ може бути скасований, або перепроведен з іншими даними.
Всі атрибути документа як шапки так і табличній частині зберігаються в самому документі,                         також як це відбувається в випадках паперових документів. Тобто в разі зміни атрибута в довіднику (наприклад ім'я контрагента)                         документ залишається незмінним поки його не підготують нову редакцію.

Для перегляду документа потрібно клікнути . Панель перегляду, відкривається внизу сторінки, складається з декількох вкладок.                         У першій - друкована форма документа і іконки експорту, в залежності від типу документа.                         Друга вкладка - коментарии, де користувачі можуть залишити замітки для себе або інших.                         На третій вкладці користувач може прикріпити до документа файл (наприклад відсканована оригінал або pdf),                         а також вказати документи, пов'язані з поточним (при створенні документа на підставі іншого такий зв'язок виникає автоматично).                         На четвертій вкладці можна подивитися бухгалтерські проводки, якщо такі є, і історію змін статусу документа.

Номенклатура і місце зберігання

Довідник номенклатури служить для зберігання переліку ТМЦ та послуг.                         Місцем зберігання може бути оптовий склад, роздрібний магазин,                         торгова точка з підсумковим обліком,в інтернет-магазині.
Для обліку на складі використовується облік по партіях. Партія - товар надійшов по тій же ціні,                         незалежно від дати отримання від поставщиківв. При переміщенні ТМЦ зі складу користувач вказує яку партію                          (Облікову вартість) використовувати.

Контрагенти і контакти

Контрагенти можуть бути різних типів - покупці, постачальники, держустанови (для перерахування податків),                         просто організації. Контрагенти можуть бути юрідічсескімі або фізичними особами. З кожним контрагентом пов'язаний один або більше контактів.                         Контакти - фізичні особи з адресами і телефонами.                         У разі контрагента фізичної особи для нього створюється обов'язковий один контакт.                         Контакти унікальні і не можуть використовуватися для різних контрагентів.

Наряди і завдання

Журнал нарядів з календарем типу гугл-календаря, який дозволяє створювати і відстежувати наряди на виконання робіт і послуг.                        Може використовуватися для сфери послуг, наприклад: меблі під замовлення, або ремонт електроніки.                        У наряді можна вказати перечень робіт з довідника робіт і послуг, вказати необхідні комплектуючі,                        підрахувати загальну вартість Рахунки. Так само можна вказати список виконавців, список необхідного обладнання та виробнича дільниця.

Дашборд

Сторінка, що показує ряд статистичних даних.
Заплановані документи - документи з ознакою "запланований".
Неліквідні товари - товари які не мали продажів за звітний період.
Недостатня кількість товарів- дати коли кількість товарів при поточних продажах закінчиться.
Зайва кількість товарів - дати в яких при поточних продажах можливо затоварення.                        Останні два звіти можуть бути корисні для збільшення прибутку шляхом більш ефективного використання логістики ..

Введення початкових залишків

Початкові залишки можна ввести за допомогою документа "Ручна госп. Операція".                         Для зручності введення проводки не вимагають кореспонденції рахунків,                         дані можна вводити окремо по кожному рахунку (напівпроводка). Баланс можна контролювати стандартними звітами, типу                         оборотно-сальдової відомості.

Користувачі і ролі.

Користувачів системи створює адміністратор. Користувачам може бути заданий різний рівень доступу до даних.
Користувач може мати доступ до всіх даних. Доступ користувача може бути обмежений тільки своїми документів, які він сам створив.
Користувач може не мати доступу до бухгалтерії якщо він наприклад є контент-менеджером інтернет-магазину або відповідає за онлайн-замовлення.